Kampania Bezpieczeństwo, moje drugie imię zwycięzcą konkursu Kampanie Społeczne Roku 2014 w kategorii Akcje Zaangażowane Firm (CSR).

Realizowana przez Gdańsk Transport Company koncesjonariusza AmberOne Autostrady A1, kampania „Bezpieczeństwo, moje drugie imię”, została doceniona za realną pracę nad zmianą postaw społeczeństwa w kwestii udzielania pierwszej pomocy w wypadkach drogowych.

Raport_NAGRODY_WYR_Page_10 statuetka

W dniu 5 grudnia na autostradzie A1 na wysokości MOP Kleszczewko odbywać się będą ćwiczenia służb ratowniczych polegające na symulacji wypadku.

Jeśli w godzinach 10.00 – 16.00 przejeżdżając obok MOP Kleszczewko zauważysz wypadek prosimy nie dzwonić na tel. alarmowy Operatora lub do innych służb ratowniczych z informacją o wypadku, ponieważ w tych godzinach MOP Kleszczewko będzie miejscem ćwiczeń.

W związku z zaplanowanymi ćwiczeniami nastąpi:

– wyłączenie pasa ruchu w kierunku Gdańska i przekierowanie ruchu przez MOP Kleszczewko

– parking na MOP Kleszczewko kierunek Gdańsk będzie niedostępny dla pojazdów ciężarowych