Gdańsk Transport Company S.A. od lat angażuje się w planowanie, realizację i raportowanie danych niefinansowych z obszaru środowiskowego (ang. E – environment), społecznego (ang. S – social) oraz ładu korporacyjnego (ang. G – governance).
Mimo że działania te nie stanowią obowiązków wynikających z Umowy Koncesyjnej na Budowę i Eksploatację Autostrady A1 zawartej pomiędzy GTC a Ministerstwem Infrastruktury oraz wymogów przepisów prawa polskiego i organów regulacyjnych, GTC uważa, że praktyka raportowania kwestii ESG – planów, celów i osiągnięć – jest jednym z najbardziej znaczących elementów prowadzenia zrównoważonej działalności gospodarczej przynosząc korzyści dla społeczeństwa i środowiska oraz akcjonariuszy.
Poniżej przedstawiamy raporty ESG.
Km 35+889 do 43+350 pomiędzy węzłami Pelplin – Kopytkowo
Węzeł Pelplin zamknięty w kierunku Łodzi.
MOP Olsze zamknięty w kierunku Łodzi.
Ruch odbywa się dwoma pasami w kierunku Gdańska i jednym pasem w kierunku Łodzi.
Km 57+300 do km 65+150 pomiędzy węzłami Kopytkowo – Warlubie
Węzeł Kopytkowo zamknięty w kierunku Gdańska.
Ruch odbywa się dwoma pasami w kierunku Łodzi i jednym pasem w kierunku Gdańska.